Monday, December 17, 2012


                        Намайг өөрчилсөн хуудас
Миний  сайн найз
   Миний хамгийн сайн найзыг Mark Zuckerberg –н Facebook гэдэг. Тэр 2006 онд мэндэлсэн. Facebook намайг улс орон харгалзахгүй олон хүнтэй танилцуулж, тэр ч байтугай шүтэж явдаг алдартнуудыг минь надтай зургаар нь уулзуулж мэдээллийг нь өгч байна. Тэр дэлхийн ихэнх хүнийг бараг л танина. Хэрэв найз минь улс байсан бол дэлхийн 2 дахь том улс байх байсан. Тэр хэдий зургаахан жилийн өмнө бий болсон ч миний төдийгүй өөр олон хүний сайн найз нь аль хэдийнээ болчихож. Бараг сайн найзаасаа илүү харьцаж, дотор нь уусаж байх шиг санагдана. Би ч энэ найздаа дассан гэж жигтэйхэн. Өдөр болгон уулзаж, бие биентэйгээ танилцана, хамтдаа өөр өөр хүний ертөнцөөр аялан зэрэг зав чөлөөтэй цаг болгонд минь надтай хамт байдаг. Сүүлдээ  өдөрт л найзтайгаа уулзахгүй  бол яалтчгүй нэг юм мартсан юм шиг бодогдоно.
        Миний өөр ертөнц 
   Өмнө нь бид facebook-гүйгээр амьдраад болоод л байдаг байсан. Харин одоо бол ерөөсөө л миний хамтран амьдрагч болчихсон. Надад facebook-тэй харьцах энгийн хүмүүстэй харьцнаас илүү амар байдаг. Миний дотор аль хэдийн өөр ертөнцийг бий болгосон. Тэр ертөнц минь үнэхээр гэгээлэг бас бусдыг надад хялбар таниулдаг. Өдөр тутмын амьдралыг минь сонирхолтой болгож, олон нийттэй харилцуулж, шинэ соргог мэдээ мэдээллийг надад мэдүүлдэг. Энэ ертөнц намайг өөрчилж байгааг би мэддэг. Намайг нээж бусадтай илэн далангүй харьцуулж, бусдыг таниулж өгдөгт нь найздаа би талархдаг.
     Дэлхийн хүмүүсийг нэгэн хуудсанд нэгтгэж чадсан миний найз үнэхээр агуу. Миний төдийгүй олон хүмүүсийн амьдралтай холбогдож чадаж байгаа найз минь тун удахгүй дэлхийн хамгийн том гүрний хэмжээнд очно гэдэгт нь итгэлтэй байна.

No comments:

Post a Comment